SPOLUPRÁCE

ŘASENKA PARADISE LOREAL PARIS

Ahoj,dnes vám představím novou řasenku od LOREAL PARIS PARADISE. Značka Loreal už začala v roce 1907,kdy byla vyrobena jako první produkt barva na vlasy „oléale“,která znamenala velký úspěch, pak se značka zaměřila na pečující a dekorativní kosmetiku. Podle mě je LOREAL PARIS lídr světové kosmetiky a nikdy nemám strach a obavy zkoušet natož používat kosmetiku od této značky.Loreal je vyráběn na základě nejnovějších vědeckých poznatků.


POJĎME NA ŘASENKU.
Firma řasenku podává, že řasenka dodá řasám objem a smyslnou délku. Díky ricinovému oleji zanechá řasy měkké a pružné.
Tuto řasenku jsem objevila na youtube v reklamách,no prostě jednu chvíli byla všude.V reklamách byla zmíněna beauty bloggerka Petra Lovely Hair,která má mojí psychickou internetou důvěru,tutiž jsem se rozhodla jí hned zakoupit a jít zkoušet.
                      CO ŘÍKAJÍ BLOGERKY Z ČR A SK NA NOVOU ŘASENKU ? (stačí kliknout)
Řasenka je srovnávána s řasenkou Better Than Sex od Too Faced,kterou jsem taky nedávno zkoušela,ale dojem na mě neudělala.
Balení na mě nepůsobí nějak extra,prostě obal je jednoduchý,ale lesklé víčko mi přijde nepraktické,tím jak je lesklé jde na něm vše vidět.


Výsledek obrázku pro loreal paris EXACTLY paradise
Odér je prostě klasicky řasenkový(nebo jak to popsat.Kartáček je klasický,uprostřed je mírně prohnutý.Vnitřek řasenky není mokrý,je spíše krémový,což mi vyhovuje navíc obsahuje ricinový olej.Díky takové konzistenci se s ní velmi dobře pracuje.Měla jsem strach,že mi řasenka bude slepovat řasy ale nikoliv což já  jako člověk,který to nerad velice chválí a hurdky se tvoří minimálně.Řasy se krásně zvýrazní a hlavně dodá přirozenost.Hlavně se mi u řasenky nestalo,že by řasy byli tak měkké.Záleží tedy na vrstvách kolik jich nanesete,ale já jako člověk pro kterého jsou řasy nejdůležítější z celého makeupu tak vrstev si dávám dost,ale efekt měkkosti,neslepenosti stále funguje.

Stále mě jednu chvíli mrzelo, že není voděodolná, ale to pak efekt měkkosti a neslepenosti se vytratil.Pak jednu chvíli sněžilo až mrholilo a já měla strach,že za chvíli budu vypadat jako uplkakaná holčička to se ale nestalo,proto si myslím,že mírné mrholení vydrží.
Toť vše záleží na vaší práci a preciznosti a hlavně na mastnosti víček.S odličováním problém není vůbec prostě taková klasika.

SHRNUTÍ

ŘASENKA SE TÍMTO STALA MOU NEJOBLÍBENĚJŠÍM A STÁLE JÍ DOPORUČUJI I JAKO VÁNOČNÍ DÁREK.ŘASENKA JE VELMI KVALITNÍ A TROUFÁM SI ŘÍCT,ŽE PATŘÍ MEZI TY KVALITNĚJŠÍ AŽ NEJKVALITNĚJŠÍ MEZI DROGERIEMI.TATO ŘASENKA MĚ VELMI PŘEKVAPILA A TAKY ZA TAKOVOU SKVĚLOU CENU.ANI NENÍ CO BYC H JÍ VYTKLA,MOŽNÁ JE O NĚCO MĚNŠÍ 6,4 ML COŽ U KLASICKÝCH ŘASENEK BÝVÁ VÍCE.A ŘASENKA DĚLÁ TO CO SLIBUJE. 

A KDE JÍ ZAKOUPÍTELOREAL PARIS PARADISE prodlužující řasenka pro extra objem (stačí kliknout) za vynikající cenu 209?

Přeji Vám krásnou první Adventní neděli a ať Vaše Vánoce jsou ty nejpohodovější.

S láskou a s péčí Anička.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu