SPOLUPRÁCE

RIMMEL STAY MATTE
P U D R
Výsledek obrázku pro Rimmel Stay Matte pudr
Ahoj, dnes tu pro vás mám recenzi o pudru od značky RIMMEL LONDON, který si každý chválí a většinou slyším větu, že je to skvělý produkt za skvělou cenu.JDEME NA TO
Jsem docela bělá a to, že vypadám jako stěna slyším z každé strany a pořád, a proto mi výběr pudru dělá o b r o v s k ý problém, a pudr o kterém se bavíme tak mi šíleně vyhovuje a mám už několikáté balení.

CO NA ZAČÁTEK ŘÍCT JE TO, ŽE výborně pleť SJEDNOTÍNEVYTVÁŘÍ mapy a nějaký efekt masky nebo jak to říct,A JE PRO VŠECHNY TYPY PLETI.
Značka slibuje 12 hodin vydrží,ale někomu vydrží 6 a mně osobně třeba od ráno (6.am)  až třeba do tří, což je S U P E R.
Výsledek obrázku pro Rimmel Stay Matte pudr
Někdo si balení chválí,někdo ne hold každému vyhovuje něco jiného. Látky jsou v něm přírodní, ale kdo hodně trpí na akné tak bych pleť netrápila ničím,přece jen potřebuje dýchat.
Kdo také má hodně suchou pleť, tak všelijaký pudr pro něj není, protože jakmile zapudruje obličej zvýrazní se suchost ještě víc než bez pudru.
SHRNUTÍ:
ü  Skvělá cena
ü  Celkem vysoká vydrž
ü  Vytváří krásně matný efekt

ü  A velmi velké rozmezí odstinů

A KDE HO SEŽENETE?
 ZA 80 KČ V 8-mi odstínech

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu