SPOLUPRÁCE


"Jako malá jsem chtěla být důchodcem "



·      Ahoj všichni vítejte u dalšího článku a tím je rozhovor GetTheLouk na začátek bych se chtěla omluvit že jsem 2 týdny nebyla aktivní ale měli jsme toho ve škole moc ;) Tak doufám že jsi rozhovor užijete a jdem na to ;)




  • Jen  tak na začátek Lucka která si říká Lou která vládne kanálu GetTheLouk natačí kosmetické videa ale i random v její poslední video je s kamarádkami a jedná se o JELLY BEANS

1. Tvoje vysněné povolání ?

 Jako malá jsem chtěla být důchodce.


2.Co radši Vánoce / velikonoce / Narozeniny ?
Narozeniny asi... Mám radši jaro, ale Vánoce jim šlapou na paty.

3. Máš něco co nemáš ráda na svých
fanoušcích?
Taková věc asi neexistuje ;)


4. Jaká videa tě nejvíc baví ?

Záleží, vždycky mám náladu na něco jiného.


5. Tvoje začátky natáčení ?

Krušné :D


6. Jsi ráda když ti fanoušek napíše a chce se s tebou poradit ?
Určitě! Někdy to ale bývá těžké, protože jsou otázky položeny tak nešťastně, že se v podstatě poradit nedá, ale radost mi to udělá vždycky


7. Čeho si opravdu moc vážíš?
Zdraví a rodiny.



8.Čeho se nejvíce bojíš ?

Přírodních katastrof, náhodné smrti blízkých, toho by bylo.
9.Do jaké země bys ses chtěla podívat ?
Teď mám na seznamu Stockholm, Barcelonu a New York, takže Švédsko, Španělsko a USA.


10.Máš nějaký youtube vzor?

Jeden asi ne, je spousta youtuberů, kteří mě nějak inspirují, ale jen jeden asi ne.


11.Co by jsi vzkázala svým odběratelům?
Že jim neskutečně děkuju!



12.Co říkají na natáčení rodiče?
Nic. Rodiče jsou zvyklí na blogování, bloguju už asi od 12ti let, takže to nebyla moc novinka.

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu