SPOLUPRÁCE

PALETKA NUDE TUDE

PALETKA NUDE TUDE
Ahoj dneska Vám zde shrnu pár info o mých zkušeností o paletce NUDE TUDE od The Balm.
Výsledek obrázku pro nude tude the bALM

Jak jsem už jednou psala.. logo a zásada značky The Balm je „Být krásná během pěti minut“.

Jako první když jsem si tuto paletku objednala, zaujal mě obal a zpracování všeho. The Balm si na obalech zakládá, dává je do retro stylu,aby vše bylo už na první pohled fascinující a originální i kvalitní.U této baletku skoro jako u všech jde o papírový obal,což je krásné,ale nepřijde mi to moc praktické stačí trošku ušpinit a jen  tak to dolů nedostanete.U této paletku se nachází nádherně velké zrcadlo,  což se cení například na cestách,kde si u něho můžete udělat celý make-up bez problémů.

Paletka obsahuje 6 nahých žen a 12 stínů, zajímavost je, že všechny stíny začínají na písmeno S .


Výsledek obrázku pro nude tude the bALM


4 z nich jsou matné (Sultry,Sexy,Sleek,Serious) a ostatní obsahují shimmer. Pigmentace stínů je nádherná, jsou nádherně syté, jen mi příjde,  že matné stíny mají tendenci prášit, ale jen maličko.Textura stínů je měkká až máslovitá,což všem nevyhovuje, kvůli mastným vůčkům mě ale rozhodně nevadí a přijdou mi lepší než ty tužší. S bází nemám problém s tou vydrží,ale bez báze trochu méně.Co se týče barviček a kombinací odstíny Snobby a Sassy jsou pro mě zbytečné, chápu, že do vnitřku oka je potřeba nanést bílo-stříbrný až rosegold odstín ale Sassy mi přijde až moc BUUM ,protože já do koutku oka zanáším Stand-offish ten je více hodící se k ostatním.S nanášením nemám problém,krásně se ztrácejí „blendějí“ akorát mi k tomuto nevyhovuje štětec který je v balení,takže by bylo fajn mít doma nějaký štětec navíc.Jde o odstíny od černou od hnédé po vínovou až tedy po tu bílou.
Stíny:stíny mají 11,08 g. což na jeden vychází 0,923 g.
Související obrázek
https://nouw.com/
SEXY
SILLY
SLEEK
SERIOUS
SULTRY
STUBBORN
SELFISH
SOPHISTICATED
SEDUCTIVE
STAND-OFFISH
SASSY
SNOBBY
Výsledek obrázku pro nude tude the bALM


Světlejší stíny na ně musíte trošku přitlačit,ale jinak jsem s paletkou velmi spokojená a můžu jí jen a jen doporučit.Na officialním eshopu stojí nad 900 ale zde jí THE BALM - NUDE TUDE - PALETKA OČNÍCH STÍNŮ  seženete za skvělou cenu za  839,- což je fajn dárek jak pro ségru přítelkyni a nebo mamku.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu