SPOLUPRÁCE

AGE REWIND - TEKUTÝ KOREKTOR MAYBELLINE

AGE REWIND – TEKUTÝ KOREKTOR MAYBELLINE

Ahoj všichni, dnes jsem se rozhodla napsat poslední článek k letošním Vánocům už od začátku prosince i přes celý rok Vám přináším recenze o různých produktech. Do Nového roku Vám přeji hodně zdraví a štěstí a ať se Vám daří.
Dnes jsem se rozhodla napsat o známém produktu od MAYBELLINE TEKUTÝ KOREKTOR AGE REWIND

O ZNAČCE- Historie značky šahá do roku 1915,kdy slečna Mabel Wiliams namíchala přípravek pro zvýraznění očí a jejího bratra to tak nadchlo,že založil firmu a začal se věnovat prodeji řasenek.Jeho cílem bylo prodávat na trh kvalitu i za skvělou cenu.Dnes Maybelline je synonymum pro dekorativní kosmetiku po celém světě,která se zabývá různými druhy.


Byla jsem nehorázně šťastná,když se tento produkt objevil u nás V ČR.Dlouho jsem četla americké blogy,jak je tento produkt super a povedený a mně se konečně zaštěstilo (před nějakou dobou).
Je dostupný v mnoha odstínech,ale to spíše v zahraniční u nás jsou známy nejčastěji dva ty základní jako je LIGHT A NUDE.V balení je 6,8 ml a cena je okolo 169,-.

Korektor se nanáší přes houbičku na jednu stranu je to dost nehygienické,ale pojďme si šáhnout na srdce..kdo si umývá štětce po 4-5 užití na jednu stranu se zde objevuje ten efekt toho všeho.Korektor se do tváře pořádně zanese s tímto trikem,  ale je potřeba na to přijít i mě samo to dělalo problém. ČASTO se spekuluje o tom,že do houbičky se tím dostane  mnoho produktu,ale zase zaleží jak Vy samy s tím budete pracovat.
Výsledek obrázku pro age rewind PINTEREST
Co se týče krytí můžeme mluvit o dokonalosti můžeme také mluvit o krémovém photoshopu.Mě jako jediný z mých mnoha korektorů (Naked,Catrice) nevysušuje a výdrží můžeme také mluvit,když tedy zapracujete pudrem mohl by vydržet 12 hodin když se bude dařit.Co se týče balení jde o lahvička,kde se odlepují etikety,což mě jako někoho kdo potřebuje nafotit dosti štve.


Výsledek obrázku pro age rewind
Shrnu to..Korektor je skvělý,když na něj narazíte určitě do něho jděte,je v něm spoustu cirkusu za málo peněz.

A KDE HO SEŽENETE A ZA KOLIK? Na AGE REWIND-TEKUTÝ KOREKTOR MAYBELLINE  zA 169,- 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu