SPOLUPRÁCE




MARVIS a jeho pasty
Ahoj, máme tu další týden a s tím přichází recenze na pastu od značky MARVIS.

O ZNAČCE
Výsledek obrázku pro marvis
ZNAČKU MARVIS PROSLAVILY ZUBNÍ PASTY V 70. LETECH V ORIGINÁLNÍM OBALU, KTERÝ JE Z ČÁSTI PONECHÁN AŽ PO TEĎ. Odjakživa MARVIS experimentuje s netradičními příchutěmi a tuto myšlenku filosofie nese sebou až do teď. Původ NÁZVU je MARVEL+VIS, což v latině znamená  MARVEL- zázrak a VIS – síla.


VÝROBA A ÚČINKY
Pasty jsou vytvořené pomocí tradiční a ověřené metody. Pasty účinně čistí, chrání zoubky, předcházejí kazu, ale také chrání před tvorbou kamene a plaku.


OBJEVUJÍ SE V 10 FORMÁCH NA MARVIS (stačí kliknout)

·         ZÁKLADNÍ – whitening mint
·         SKOČICOVĚ MINTOVÁ
·         JASMIN-mint
·         LÉKOŘICOVÁ
·         CLASSIC STRONG MINT
·         AGUATIC MINT
·         ZÁZVOROVÁ
·         LIMITOVANÁ EDICE –royal
·         LIMITOVANÁ EDICE- rambas
·         LIMITOVANÁ EDICE-Karakum

Výsledek obrázku pro marvis





WHITENING MINT
U téhle, která se stala mojí součástí každodenní rutiny jde spíše o klasickou chuť, vyznačuje se extra bělostí, nevím, jestli můžeme mluvit o extra bělosti ale nějaký efekt zde je. Vyznačuje se i dlouhotrvající chutí což tedy můžu potvrdit. Pasta mi nepřijde nějak dráždivá, takže i když jí zvládne citlivka jako já je vhodná pro všechny. MARVIS a pasty jsou hlavně dělány pro kuřáky, což ale neznamená, že nám nekuřákům je zakázána (haha) Já tedy kuřák nejsem a jsem šíleně proti tomu,ale vím ,že moje mamča jako kuřák tak si jí hodně chválila kvůli trvalému svěžímu dechu.


CLASSIC STRONG MINT
Tato pasta je tedy spíše pro ty odvážlivce a je přímý opak whitening mintu.Po této pastě máte závan absolutní svěžosti. Pastu jsem si teda pořídila, použila jednou a odložila do šuplíku pro případ nějaké upířské přejídačce, ale pro ty komu toto nevadí ta je pro něho.

Výsledek obrázku pro marvis

CINNAMON MINT
Pokud rádi zkoušíte nezvyklé kousky tak tento produkt musí být na vašem seznamu. Vše je ukryto ve skořici, která vám dodá dokonce i nasládlou svěžost. Moje koupě byla spíš taková zvědavost, ale spíš jsem na ty mintově založené pasty a po použití jsem pořád měla takový zvláštní pocit, kdy mi ráno chyběl mint.
V nabídce naleznete dvě velikosti a to 25 ml a 75 ml - 85,- (doporučuji nejdříve koupit tu menší na zkoušku přece jen každý máme jinak citlivé zoubky)


Výsledek obrázku pro marvis


Za mě určitě z těch tří zvítězila WHITENING MINT,ale určitě není žádná z těch tří, s kterou bych to po nějaké době nezvládla je to na osobě samé.



A kde seženete?







S láskou a péči

Anička </3

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu