SPOLUPRÁCE




LOREAL PARIS MISS BABY ROLL
Ahoj, dnes jsem si pro Vás připravila článek na řasenku od značky LOREAL PARIS MISS BABY ROLL. Už to bude nějaká doba, co jsem si jí koupila, ale dost mě zaujala a proto o ní dnes píšu.

Objevila jsem jí v reklamách, prvně mě ale zaujal jen ten její obal, který je naprosto roztomilý. Název už napovídá, že řasenka měla dodat především OBJEM.
Po prvním vyzkoušení jsem byla velmi mile překvapena. Kartáček je gumový se štětinami stočené do špirály, ale není to extrém, pracuje se s ním velmi dobře. KONZISTENCE řasenky je ideální a stačí. Na řasách uschne velmi rychle, takže NO STRES. Já si celkem na řasy potrpím, je to jediný makeup včetně korektoru a bronzu. Řasy si točím pomocí kleštiček (recenze na kleštičky n blogu níže) a pak nanáším dvě vrstvy + jedna vrstva voděodolné řasenky (často mi slzí oči). Záleží na práci a na vaší trpělivosti, jemné motorice, jak řasy budou vypadat, když ale pospíchám řasy, jsou nic moc, ale když si s nimi dám práci a fůru času tak to nějak vypadá (tedy aspoň doufám, ale cítím se fajn a o to tady vše jde.

Výsledek obrázku pro baby roll loreal



VÝDRŽ? Ta je perfektní, sice na řasech mám VŽDY jednu vrstvu voděodolné řasenky, ale i tak od rána do večera, nic opadaného, žádné skvrny nic.

SHRNUTÍ VLASTNOSTÍ
·         INTENZIVNÍ BARVA S OBJEMEM
·         ŘASY NATOČÍ
·         OBEJM OD KOŘÍNKŮ
·         TVAR A HUSTOTA
·         SILNÁ VÝDRŽ
·         ŽÁDNÉ HRUDKY
·         OFTALMOLOGICKY TESTOVÁNO
·         VHODNÉ PRO ŽENY, KTERÉ MAJÍ ČOČKY

Výsledek obrázku pro tumblr mascara
Řasenka je vhodná pro všechny, zvlášť pro jemné řasy neboť obsahují vlákna a špírálový tvar pomáhají. Pokud jde o malé oči a naneseš na horní a dolní řasy, oči se  opticky zvětší.

Já rozhodně řasenku doporučuji, myslím si, že každému bude vyhovovat,přece jde o nezvyklý kartáček.Mně tedy vyhovuje a co vám? Napište mi do komentáře. Zakoupíte  na L'ORÉAL PARIS Miss Baby Roll řasenka pro objem a natočení řas (STAČÍ KLIKNOUT) ZA  185 což mi přijde jako jedno z nejlevnějších na trhu.


  a napište mi na jaký produkt byste rády slyšely recenzi a já ho zkusím vyzkoušet.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu