SPOLUPRÁCE

SUNKISSED JELLY

Výsledek obrázku pro sun kissed jelly



Tak nám přestalo pořádně svítit sluníčko a já vám tímto článkem zdravím a donáším recenzi na produkt na zesvětlení vlasů díky sluníčka a u nás na zimu tedy fénu. Produkt se jmenuje SUN KISSED JELLY jedná se o produkt od značky Loreal Paris, jedná se o gel, který vám trvale zesvětlí vlásky.Nejdříve se koukneme na značku Loreal Paris,značka tedy vznikla  roce 1907,kdy přišla první barva.Značka nabízí kosmetiku co se tyče vlasů,pleťi,líčení,styling.Ambasadoři jsou Susan Sarandon,Lucky Blue Smith,Naomi Watts,Karlie Kloss,Li BINGBING,Jane Fonde,Bianca Balti,Eva Longoria.



Pro někoho kdo nemá rád barvy a chce ne tak moc do očích bijících- jasná výhra.SUN KISSED JELLY totiž slibuje že vaše vlasy budou jak sluncem políbené.

CENA se pohybuje kolem 100-150 Kč.
OBSAHUJE olej z kalimbií, které vyživují,ale obsahuje malé množství peroxidu vodíku.
Jednoduchá APLIKACE
Mně NEZNIČIL vlasy.
Jestli si chcete zesvětlit celou hlavu-jedno balení vám nevystačí (pouze 100 ml)

Je pravda, že opravdu záleží na barvě vašich vlasů o tom žádná.
A jaká je aplikace?
Naprosto jednoduchá, určíte si místo, kam chcete gel aplikovat tím určíte množství – NANÉST a pak jít buď na sluníčko nebo vyfoukat fénem (doporučuji spíše to sluníčko).ZESVĚTLENÍ UVIDÍTE IHNED. Dokáže zesvětlit až o 3-5 odstínu, jak říkám záleží na vašem odstínu.

Prodává se v třech odstínech (pro blondýny,brunety a tkzv. Light brunety)
 Výsledek obrázku pro sunkiss jelly recenze
PLUSY A MÍNUSY-
+cena je nízká
+příjemná vůně
+olej z kamelií
+snadná aplikace
+postupné zesvětlení
+mně nezničil vlasy

MÍNUSY
-pouze 100 ml
-peroxid vodíku
-nevratná změna (Po nějaké době se vymyje,ale není to hned)
-není vhodný pro hodně tmavé vlasy.

A kde ho koupíte ? 

A já ho doporučuji,ačkoli jsem bruneta,opravdu se zdařilo :) 


A TAK VÁM ZA MĚ PŘEJI VESELÉ VÁNOCE A MNOHO PODOBY A PÉČE DO NOVÉHO ROKU.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu