SPOLUPRÁCE




SATIN BASE DERMACOL

Ahoj všichni, dnes Vám představím velmi známou vyhlazovací bázi pod Make-up. Od značky Dermacol. Dermacol je moje oblíbená značka a spíše od ní mám pečující kosmetiky, jako jsou krémy, sprcháče, ale jednou jsem použila make-up Caviar a byla jsem mile překvapena. Dermacol je mi asi oblibený i tím, že původ má v ČR. Na což jsem velmi pyšná, že zrovna u nás tak bezva značka je. Od začátku tvořili i také s lékařským  postupem a dohledem což je plus.A DNESKA vámpředstavím můj nejoblíbenější zrovna od Dermacolu.
VYHLAZOVACÍ BÁZE SATIN-

Na začátek říkám, že tento produkt ráda používám, i když zrovna nemám make-up (přiznání).
Výsledek obrázku pro dermacol satin

 Pleť sjednotí, udělají sametový povrch a pleť hydratuje, pak tedy není takové těžké pro pleť, když nanesete makeup. Pak makeup vypadaná sjednoceně, nedělá efekt masky.

SATIN BASE
Báse slibuje sjednocení,ZMATNĚNÍ,odstraní zašedlosti a unavená místa.Vyhlazení VRÁSEK A PORŮ.Co se tyče zmatnění nevím,ale vím že u žen z 3/5 zmatnění funguje,zase záleží na vaši pleti.Ale myslím si že tato báze není pro všechny typy pleti a jestli nějakou takovou potřebujete koukněte se na její kolegyně  GOLD ANTI-WRINKLE BASE A PEARL ENERGY BASE od stejnojmenné značky.Sati n base je hyporalegerní.
Výsledek obrázku pro dermacol satin
kosmeticketrendy.cz

Ø  VYHLAZUJE PORY A VRÁSKY
Ø  ZMATŇUJE
Ø  ZVĚTŠUJE ODOLNOST LÍČENÍ
Ø  PŘIPRAVÍ NA MAKEUP

Ø  ZABRAŇUJE ZASAZOVÁNÍ MAKEUPU.
       
          Já tedy tomuto produktu dávám 9/10 hvězdiček za vysušování  pleti,ale jinak produkt sama moc chválím a určuje patří mezi mé každodenní produkty.


    A kde ho koupíte? DERMACOL Satin vyhlazující báze pod make-up od 132,- do 346,- v několika velikostech.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu