SPOLUPRÁCE

RYOR ROZJASŇUJÍCÍ MAKE-UP 8 V 1
Ahoj všichni po dlouhé době z důvodu studia,mám pro vás článek o rozjasňujícím make-upu 8 v 1 od RYORU. Nevím, jestli tuto značku z vás někdo zná, ale já spíše od té značky znám kosmetiku ve stylu pečující kosmetiky jako jsou krémy na noc, denní a tak, ale když jsem na NOTINO.CZ projížděla novinky našla jsem tento makeupu, dřív mě zaujala jeho etiketa a když jsem si o něm něco přečetla, nadchl mě, ale měla jsem v hlavě myšlenky ve stylu, že mám celkem strach něco takového zkoušet, ale jak se ukázalo RISK JE ZISK.
RYOR Decorative Care rozjasňující make-up 8 v 1


JEHO ETIKETA
Doufám ,že  i na vás obal působí nadhérně, přijde mi, že RYOR má spíše jednoduché obaly, ale tenhle se opravdu povedl. Najdeme na něm růže,orchideje a další květiny a působí na mě takovou lehkou chvilkou, vůní a pohodou a vlastně ukazuje, že makeup nemusí být zas tak hrozný, ale že na NÁS MŮŽE PŮSOBIT VLASTNĚ I RADOSTNĚ A ŽE BYCHOM SE MĚLY ZASE TĚŠIT AŽ SI TENTO MAKE-UP NASADÍME.

JEHO ÚČINKY
Za prvé tolik neucpává pleť jako ostatní makeupy takže jestli máte problematickou pleť,tento produkt je pro Vás,zakryje vám vaše akné a zároveň nebude ho tak dusit,ale co si budeme nejlépe své pleti s akné pomůžete tak,když budete jen používat pečující kosmetiku.

·       SJEDNOCUJE a zanechává pleť hebkou.
·       MINIMALIZUJE PORY
·       HYDRATUJE A ROZJASŇUJE PLEŤ
·       Zmírňuje ZARUDNUTÍ
·       ZMATŇUJE
·       REDUKUJE DROBNÉ VRÁSKY,takže můžeme říci,že tento make-up je pro všechny věkové kategorie a všelijaké typy pleti

Nanášet může jak rukou. tak štětcem tak houbičkou,není tuhý, takže je to v podstatě jedno.


Já tedy doufám,že se Vám článek líbil a hlavně produkt tak ho zakoupíte za 179,- Kč na RYOR Decorative Care rozjasňující make-up 8 v 1 v 3 základních odstínech.
Výsledek obrázku pro ryor makeup

 a jestli jste se s tímto produktem setkaly,napište mi do komentáře. S láskou a péčí Anička.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu