SPOLUPRÁCE

Maybelline Lash Sensational waterproof

Ahoj, dneska vám ukážu můj zatím nejoblíbenější produkt roku 2017 a tím je tato řasenka. Jedná se o voděodolnou řasenku od Maybelline a firma nám slibuji efekt prodloužených řas a zvětšení objemů. Tuto řasenku jsem si koupila už asi čtvrtou a jsem stále luxusně spokojená. Když jsem v červnu balila do Chorvatska potřebovala jsem nějakou fakt voděodolnou řasenku, protože bez řasenky jsem nechtěla v tu dobu vycházet z baráku, naštěstí jsem tento blok zrušila a už mi to nedělá ani malý problém.Maybelline si nehraje na etiketu produktu a hlavně o kvalitu.Je tedy růžová s modrými detaily a nápisy.
 Výsledek obrázku pro maybelline lash sensational waterproof


KARTÁČEK obsahuje 10 řad štětinek, které fungují na principu ventilátoru (sem tam)

ČASTO jí lidé srovnávají s LASH SENSATIONAL CLASSIC, ale mě prostě víc vyhovuje ta voděodolná a to jsem zkoušela obě dvě. Sice klasika udělá objem ale ne takové prodloužení jako o voděodolné a to mi jde.
Její voděodolnost opravdu vydrží a ne vždy jsem měla štěstí na opravdu držící voděodolnost a to jsme do takových řasenek dávala víc peněz než do této a tato vám to rozhodně slíbí.
Související obrázek

Já tedy rozhodně zůstávám u waterproof ale to je na člověku. Každá jsme jiná.Určitě řasenku doporučuji i se dokonce za ní zaručím.A kde jí můžeme koupit skoro nejlevněji? Na MAYBELLINE Lash Sensational za 191,-



S LÁSKOU A PÉČI ANIČKA 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu