SPOLUPRÁCE


MASKA PILATEN
Ahoj všichni dnes vám představím všem známou strhávací masku PILATEN. Jedná se o černou masku, která podle výrobce by vás měla „zbavit černých teček).
Výsledek obrázku pro pilaten




Maska není hutná jako ostatní slupovací masky a hezky se roztírá.Maska celkem „patlá“ takže vždy od ní máte zapatlané ruce a pak i umyvadlo,ale Z OBLIČEJE JDE SNADNO.Mnoho lidí si stěžuje na vůni někomu nevoní,ale mě překvapivě ano,ale vůní bych to nejmenovala,prostě mi nezapáchá.
Já tedy akné nemám,jen někdy se mi objeví,ale nic hrozného.Takže jsem to zkoušela jak na mě tak na příteli,který akné má,ale to taky nic moc není,ale spíše má černé tečky v okolí nosu,samo ho to štvalo,tak jsem se rozhodla mu masku koupit.

Když jsem mu masku nanesla sama jsem nic necítila,nějaké štípání nic.On ale říkal,že sám cítí,že se mu začíná maska dostávat „do pleti“.Nanášeli jsme na okolí brady,nosu a čela.Při prvním nanešení jsme toho nanesli málo a na chvílí a výsledek podle toho tak vypadal,ale mně to něco vytrhlo,pak už šel do toho sám,kdy jsme nanesli více a na 25 minut,jak je na obalu napsáno.Po 25 minutách jsme strhli a výsledek nebyl tak jak jsme čekali(tak jak každý říkal) ale něco mu to dostalo ven.


Takže když to zhodnotím.. Podle mě záleží na pleti člověka a hlavně na vrstvě.Takže ze začátku si kupte malý balíček,který je na celý balíček a stojí 29,- a pak když pomůže vrhněte se do 60g.

Takže produkt funguje,ale ne tak jak každý podává (myslím si tedy já) Takže dávám 6/10,protože ikdyž nepomůže tak máte jemnou pleť a aspoň trošičku vyčištěnou.

A kde jí koupíte? PILATEN Black Head černá slupovací maska 6 g na jedno použití za 29,- a pak 60 za 299,- 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu