SPOLUPRÁCE






DERMACOL COVER SPF 30
Ahoj krásky
Dnes vám představím něco co jsem zkoušela ani ne před měsícem. Dnes Vám představím produkt,který mi do nedávna byl neznámý, ale moje okolí ho zná moc a tak mi v hlavě běžely myšlenky o tom, jak je vlastně možné, že já která žije beauty světem a kosmetikou jak o tohle mohla jen tak přijít.(??)
Výsledek obrázku pro dermacol cover

Dermacol je extrémně krycí makeup,mezi prvními ve světě krycích makeupů. BYL  VYTVOŘEN PRO BARRANDOV DO FILMOVÝCH STUDIÍCH V PRAZE PRO VIZÁŽISTY A MASKÉRY A POTÉ SE PROSLAVIL V HOLLYWOODU.(což je skvělý,protože dermacol je cz značka) a také je to na samém obalu napsáno.
KONZISTENCE
Konzistence je velmi hutná nedá se k něčemu přirovnat i samotná tempera je řidší, proto je tolik krycí.
KRYTÍ
MAKEUP obsahuje velmi mnoho pigmentů.  Dá se sice používat na makeup ale já osobně ho používám jako korektor, ale znám mnoho lidí, které s ním zakrývají tetování, když se jim zrovna nehodí (např. důležitá pracovní schůzka,outfit)
Související obrázek
KRYJE skvěle,zakryje všechny nevhodné pigmenty,skvrny zkrátka to co si na pleti nepřejete.Pro kdo chce používat na makeup celého obličeje rozmyslete si pořádně odstín a také je potřeba trochu vytrvalosti na nanášení (po odfláknutí může udělat nepěknou masku)A nebo si můžete míchat s řidším odstínem nějakého hydratačního makeupu.

·             Je VODĚODOLNÝ
·              SPF 30
·               STAČÍ MALÉ MNOŽSTVÍ
·              NEUVĚŘITÉLNÉ KRYCÍ SCHOPNOSTI

Tento makeup bych hodnotila jako vydařený a jeho krycí schopnost je až někdy neuvěřitelná.Dávám 9/10 kvůli balení (makeup se nachází v tubě)

Výsledek obrázku pro dermacol cover
A kde ho seženete? Na DERMACOL Cover extrémně krycí make-up SPF 30 (stačí kliknout) 30 g za 269,- v 13 odstínech.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu