SPOLUPRÁCE

YANKEE CANDLE – vosky do aromalampy
 Výsledek obrázku pro yankee candle vosky

Ahoj dneska tu mám pro vás úplně něco jiného. Jelikož jsem milovník různých svíček a různých voňavých voskových věciček  tak bych vám ráda ukázala pár mých oblíbených vosků do aromalampy a když nám přichází to jaro tak je potřeba pořádně byt či dům uklidit a tyto vosky vám připraví pokoj na jaro perfektně a určitě potěší všelijakou návštěvu.
Výsledek obrázku pro yankee candle lampa

AROMALAMPA je skvělá pro rozpuštění vosku,ale nejen pro vosk,ale také pro vonné oleje.Je fajn si ji pořídit domů,protože se dá používat jako AROMATERAPIE a je velmi příjemná.Nějaké lampy sežene i na NOTINO.cz A když se rozhodnete koupit lampu tak k tomu se bude hodit pár vosků.
Výsledek obrázku pro yankee candle logo

A TADY JSOU MOJE NEJOBLÍBENĚJŠÍ (všechny jsou od známé značky YANKEE CANDLE) :

YANKEE CANDLE PEONY- tento vosk je úplně skvělý pro jaro je ve vůni PIVOŇKY.Mám ráda květinové vůně a tahle voní po pivoňkách a po bílém dřevu. Jedná se o středně silný, takže stačí ulomit a dát jen malou část a byt je provoněný hned. 
Výsledek obrázku pro yankee candle peony
YANKEE CANDLE MANDARIN CANBERRY- krásná voňavá ovocná vůně.Moc mi vyhovuje a mám jí ráda v příjemných slunečných dnech.Také je středně silná a stačí dále část ulomit.


YANKEE CANDLE LAKE SUNSET-západ slunce.Tato vůně je střední.Květinová svěží vůně

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu