SPOLUPRÁCE

The Balm Meet Matt(e)Hughes
Ahoj, dneska vám představím další produkt od mé nejoblíbenější značky.A tou je „The Balm“.Matné rty jsou dneska mnohem a mnohem žádanější.
Každá druhá kosmetická značka vyjde s matnými rtěnkami.Sama mám nejradši matné rty,podle mě to vypadá více přírodněji.
Výsledek obrázku pro The Balm Meet Matt(e)Hughes
Thebalm.com
THE BALM, jak už jsem jednou řekla je moje nejoblíbenější značka a myslím si, že má kvalitní produkty obzvlášť paletky.
 BALENÍ-To vás upoutá hned na první moment,kdy tento produkt dostanete do ruky.Miluju retro a tenhle produkt jsem musela mít.Jde o klasické plastové balení s uvnitř s plastovým aplikátorem.
BARVA je velmi povedená,krémová, pigmentovaná a pohodlná.
Výsledek obrázku pro theBalm Meet Matt(e) Hughes
Nevysušuje,ale ani nehydratuje.Popravdě můžeme být rády za tyto vlastnosti, protože z mnoha matných rtěnek od jiných produktů vysušuje a pak se šíleně drolí.


A kde produkt zakoupíte? 
theBalm Meet Matt(e) Hughes dlouhotrvající tekutá rtěnka
(stačí kliknout)
A produkt zakoupíte za  435,-

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu