SPOLUPRÁCE

Astor Big & Beautiful Boom!
Výsledek obrázku pro Astor Big & Beautiful Boom!
Ahoj,dneska tu pro vás mám recenzi na řasenku od značky Astor,kterou jsem si na NOTINO.CZ minulý měsíc koupila a používám jí dennodenně. Už na první pohled tahle řasenka vypadá skvěle až luxusně,mluvím tedy o obalu,ale to není všechno, protože vnitřek mě možná uchvátil ještě víc.
Výsledek obrázku pro Astor Big & Beautiful Boom!
Řasenka je tedy moc povedený kousek od Astoru. Najdete u ní všechno, co by správná řasenka měla mít, tím myslím dokonalý objem, prodloužení, sytou černou barvu a skvělé oddělení řas.



nákupy 2016
MÁ SNADNOU APLIKACI,udělá vám řasi o jakých jste vždycky snila.Sice je potřeba si zvyknout na  velký kartáček,ale to není zas tak velký problém.
Výsledek obrázku pro kleštičky na řasyJsem člověk,kterej nedostal ty krásné přírodní řasy,takže ještě před aplikací řasenky,používám kleštičky na řasy na které jsem si musela také zvyknout,ale nepřijde mi to nic strašného, jak všichni říkají a straší.





Výsledek obrázku pro Delia Cosmetics CreatorPokud jste jako já,ti kteří řasy mají nic moc,je mnoho produktů,které vám je zahustí,já mám nově růstové sérum na řasy od značky Delia,ale o tomto produktu někdy jindy.


Ale pokud máte normální řasy,tak vám stačí jenom tahle řasenka a můžu si s řasy vyhrát ať už do klasického praktického  života a nebo na nějakou party nebo tak.Co musím pozvednout je to, že jsem čekala, že se řasenka bude na očích po nějaké době drolit,jak jsem byla zvyklá u ostatních řasenek od Astoru,ale TAHLE mě velmi překvapila a opravdu jí nosím od rána (od 6) do 8 večer  a opravdu nic.

Jak celý článek vypovídá..Tahle řasenka je můj  top produkt..A rozhodně dávám 10 z 10.Dokonce ani cena není špatná na to jak je produkt skvělý.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu