SPOLUPRÁCE


SUCHÝ ŠAMPON




Jsem člověk, kterému se mastí vlasy ale ve velkém. A musím si je mít každý den.Jsem začala mít ty večery, kdy mě to prostě už moc nebavilo. Ale zase je nechci mít hnusné mastné vlasy . Tak jsem si pro vás dnes připravila mého MILOVNÍKA. Kdo z holek sleduje českou YOU-TUBE scénu tak myslím,že ví o čem se zde bavím.

Má různé vůně a VY si volte podle své „chuti“.Co je na tomto šamponu super je,že i VŮNĚ vydrží  dalších několik hodin.A to nám taky jde nebo snad ne ?

A JAK SE SUCHÝ ŠAMPON POUŽÍVÁ?
Aplikace je velice snadná. Nádobou pořádně zatřepete a lehce začněte stříkat z 25-30 cm vzdálenost od vlasů. Poté „prach“ lehce vmasírujte. Poté vezměte hřeben a pročešte! Snadné, že?
VLASY MAJÍ VĚTŠÍ OBJEM JSOU PROVONĚNÉ A HLAVNĚ POHLTÍ VŠECHNU MASTNOTU A VLASY ODMASTÍ.Všichni se obávají : A co,když na vlasech zůstane bílý prach? – Nezůstane!Aspoň mě se to nestalo.Stačí důkladně pročesat.
A KDE JE ZAKOUPÍTE?



Používáte také suché šampony?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu