SPOLUPRÁCE

MACADAMIA OIL EXTRACT EXCLUSIVE
VYUŽIJÍCÍ ŠAMPON PRO VŠECHNY TYPY VLASŮ


Ahoj, dneska jsem si připravila článek o šamponu, který můžete používat VŠICHNI.
Popravdě jsem tento produkt viděla vždy na amerických blozích a každá známější tzv. Youtuberka je vždy ukazovala ve svých tzv. LOVERS. A já osobně jsem byla šťastná, když tento produkt přišel do ČESKA. A tak se dneska na něj koukneme.


  • První řadě musím pochválit OBAL, který je strašně originální a na první pohled zajímavý a to ještě nevíte co je vevnitř. POZADÍ obalu je černé a na něm se točí, kroutí oranžové ornamenty. 
  • Dá se říct arabský styl, který produktu dodal takový jednoduchý, ale zajímavý vzhled. 
  • Jen pár vět a Vy jste mohly postřehnout, že si ho nemůžu vynachválit.

Šampon vlasy čistí, hydratuje vlasy,  které jsou suché.Dokonce mi vlastně přijde,že po něm nemám tak mastné vlasy, jak po „obyčejných“ šamponech.A DOKONCE MI PŘIJDE, že jsou i více hebké.
  •  A KDE HO KOUPIT?
                Macadamia Oil Extract Exclusive
    Myslím,že to fajn dárek pro všechny DÁMY a,jak jsem jednou říkala je pro všechny typu VLASŮ za úžasnou cenu 69,-

    Komentáře

    Populární příspěvky z tohoto blogu