SPOLUPRÁCE




BIODERMA ATODERM NUTRITIVE
Výsledek obrázku pro Bioderma Atoderm Nutritive
Ahoj. Dnes tu pro vás mám recenzi na krém, který bych doporučila všem, kteří mají suchou pleť zvlášť teď v zimě,kdy je pleť pořádně chránit.
Krém obsahuje mnoho přírodních věcí jako je třeba bumbucké máslo a extrakt z avokáda (známo pro své regenerující a zklidňující účinky)
Opravdu jsem se bála, že krém bude mastný, a proto jsem si schovávala doma schovaný a ani neotevřený. Pak přišly problémy a já ho využila a mile mě překvapil.Krém se krásně vsákne.

Co se týče balení je klasické.V tubě. Ani ne moc velké, takže do kabelky, batohu ..IDEÁL..
Výsledek obrázku pro Bioderma Atoderm Nutritive
Jak jsem říkala je pro SUCHOU pleť a nebo jako  v mém případě CITLIVOU.Ale rozhodně ne pro mastnou (Jestli máte problémy s mastnou pletí .. Značka BIODERMA má pro tuto problematickou pleť spousty produktů.
Výsledek obrázku pro bioderma logo

Krém rozhodně doporučuji i třeba na pořádnou lyžovačku.

(stačí kliknout na odkaz) a koupíte ho za 228,-



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu