SPOLUPRÁCE

GARNIER SKIN CLEANSING
Výsledek obrázku pro Garnier Skin Cleansing
garnier.com
Dnes tu mám pro vás produkt na pleť a to dvoufázový, která já mám ráda a myslím si,že tento produkt vynahradí dvoufázový odličovač od SEPHORY, který je podle mě šíleně drahý a já ho měla jednou v životě a nevyhovoval mi a lituji koupi, kdy jsem za něj dala šílené peníze.
Výsledek obrázku pro Garnier Skin Cleansing

A spojení micelární vody a odličovače v jednom zní luxusně a já tento produkt hned musela zkoušet.Takže odstraňuje make-up a to i voděodolný, takže pro člověka jako jsem já ,který 24/7 nosí jen voděodolné řasenky a to kvůli vydrži .
Produkt je obohacený spousty minerály a argonovým olejem.A co je super a mnoho dvoufázových produktů na tento způsob dělají mastný film,ale tento ne.A je dermatologicky testován takže další super tedy aspoň pro mě.
Výsledek obrázku pro dermatologie
A co mě velmi překvapilo je vůně.Bohužel jsem v tomhle marná a neumím popsat ani za nic vůni,ale cítím květiny,ale vůně není silná takže strach z toho, že budete spát a pořád ucítíte rozkvetlou louku se mi ještě nestalo a to jsem u druhého balení (Ano tak moc jsem si jí zamilovala).
A znovu opakuji, že produkt na pleti nedělá mastný film (Mastného je zde málo)

A  vše co je od značky GARNIER mám velmi ráda a ještě by nebyl produkt,který by mě zklamal.
za 140 Kč.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu