SPOLUPRÁCE

DERMACOL 16H LIP COLOUR
Výsledek obrázku pro dermacol 16h lip colouR
Ahoj, dnes tu pro vás mám recenzi na dlouhotrvající dvoufázovou barvu a lesk od DERMACOLU. Kdo sleduje svět kosmetiky tak určitě o těchto produktech musel slyšet a každá bloggerka snad o nich píše a točí videa i dokonce INSTAGRAM je jich plný.Na začátku než se ponoříme do takové recenze je potřeba říct, že každý odstín na každém vypadá úplně jinak.

BALENÍ je úplně na stejný princip jako klasický lesk na rty.Uzávěry jsou šroubovací klasika.A na každé straně produktu je pěnový aplikátor.

Výsledek obrázku pro dermacol 16h lip colouR
POSTUP je velmi jednoduchý.Nejdříve se nanese tenká vrstva barvy pár sekund se nechá zaschnout a poté nanesete spíš zafixuje BEZBAREVNÝM TOP COATEM.Zase to není tak jednoduché jak vypadá,ale  když se s produktem naučíte pak je to velmi jednoduchém jak jsem na začátku odstavce psala.Důležitá je doba mezi aplikování barvy a coatu.

Produkt slibuje 16 hodin výdrže,ale zase záleží na barvě a myslím si, že já osobně někde nejsem 16 hodin,abych to potřebovala.Jelikož jsem studentka tak do školy praktikuju neutrální líčení,ale zase colour lip o kterém tady mluvíme spíše volím na zábavu a tak.A momentálně je plesová sezona a tam bych tyto rtěnky určitě využila.Já mám vyzkoušeno 9 hodin úplně v pohodě.


TOP COAT ROZHODNĚ doporučuji využívat, protože mi přijde, že to vydží mnohem víc a pak se vám ani barva drolit tak nebude prostě FIXACE.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu