SPOLUPRÁCE

TANGLE TEEZER
Myslím, že tyto hřebeny, kartáče no říkejte si tomu, jak chcete určitě znáte.


Ale na čem se svými vrstevníky shodnu, že je TOP.
A nikdo si ho nemůže vynachválit.
A CO TO VLASTNĚ JE?
Stejně si myslím, že to všichni víte. Ale možná se najde někdo, kdo o tom to produktu vůbec nikdy neslyšel.


Jde o hřeben,který je plastový.I štětiny jsou plastové,které jsou měkké a pružné.Zajímavé je,že štětiny jsou dvojí délky.HŘEBEN MÁ ZA ÚKOL VAŠE VLASY ROZČESAT ALE,ABY ROZČESÁVÁNÍ NEBOLELO.

Já osobně jsem velmi spokojená.Jelikož mé vlasy se od přírody kurdnatí a jsou velmi divoké tak mi dá chvíli je rozčesat.A tenhle hřeben je zrovna to co mi nejvíce pomáhá.A co je na něm NEJLEPŠÍ,že rozčesává u mokré vlasy.

A PROČ JSEM SE ROZHODLA NAPSAT TUTO RECENZI?
Myslím,že tohle je ten pomocník,který nám nejvíce pomůže.Má i originální obal.A jeho rukojeď je strašně moc pohodlná ikdyž se nezdá :)Má všechny různé barvy a nemyslím si,že Vy si nevyberete 

kde ho můžete zakoupit?
(zase stačí kliknout)
TANGLE TEEZER

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu