SPOLUPRÁCE

HOW WILL IT BE?
JAK TO TEĎ BUDE ?

Ahoj všichni .. Dneska jsem vám chtěla oznámit jaké budou články.. kdy budou.. a tak
(SUMMER 2015)

 
Konečně se do blogu můžu pustit na 100%. Znáte to konce roků „zkouškové období“ jak ve škole tak  já to mám na ZUŠ. A dnes konečně známky uzavřené!!


·    Vlogy
Jelikož jsme byli ve Vídni a já vzala z ničeho nic foťák do ruky.. Vzniklo pár snímků ..
Teda i nepovedených ale aby nebylo video ( i tak  je ) tak krátká přidala jsem tam i ty třasající se..Začalo mě to nějak bavit.. A tak rozhodla jsem se točit z různých výletů točit vlogy .. Určitě vám vložím kousínek  vlogu z Vídně( který není až tak moc hezký ale ..)

·    Články
  I.  

    TAGY
Jelikož bych chtěla zkusit tu mediální část něco jako videa tak bych zkusila tagy s kamaráda (videa jenom na blog )

BEAUTY (kosmetika)
I na toto nesmím zapomenout různé psané tutoriály,routine

   RECENZE


A nově bych zavedla outfity..

Komentáře

  1. Ani, konečně vydanej článek ❤ Moc se těším na ty videa a na články o prázdninách :) Někdy spolu něco natočíme, ok ? :D Prostě skvělej blog :*

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji moc..však koukni na tvůj máš ho den a mega mě nadchl :3 ') doufám,že se budou líbit..jasně,natočime.. Děkuji moc :*

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu