SPOLUPRÁCE

my everyday make-up ROUTINE

Ahoj všichni mám pro vás nový článek který je tentokrát o mé ranní kosmetické rutině

1* Prvně vstanu a hned jdu do koupelny mám jí hned vedle pokoje tak to ve mu cestou umyju si zuby a na pleť nanesu - LEHKÝ ZDOKONALUÍCÍ KRÉM OF 15 OD NIVEI - nechám 2. minutky vstřebat
OBR-KRÉM


2*  Nanáším- Satin make-up base od Dermacol což je vyhlazovací báze pod make-up

 3* Nanesu korektor STAY MATTE od Rimmel london ods. Classic beige a rozetřu
 
4*Nanesu make-up  nejraději mám - WHIPPED CREME OD MAX FACTOR
ods- 75 GOLDEN a nebo od Dermacol Caviar long stay

 5* Dále nanáším pudr od STAY MATTE od Rimmel london který můžu vřele doporučit
6* A jdu na oči řasy rozčešu  a nanáším  řasenku tedy řasenky ( řasy mi trvají asi nejdéle) počítám tak 5 řasenek ale nejradši mám Big Daring od AVONU
*Na rty nanáším eos - A OBLIČEJ MÁM HOTOVÝ
Vrhnu se na vlasy to pokládám jako taky důležitou část rutiny.Češu taky dloouho !
Někdy přidám sprej na objem od AVONU


Použiju deodorant a vyberu si voňavku na jakou mám "chuť " 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu