SPOLUPRÁCE

eos
·        Ahoj , dneska tu máme další článek :) a to recenzi na produkt, který mě zaslala firma parfums a tímto  jím moc děkuji :)
·        Eos jsem si vždy přála ale vždy jsem si říkala bude ti to dobrý je to opravdu ta užasná věc o které každý říká " oživovač rtů "
·        dozvěděla jsem se na kosmetických blogech kde recenze byli velmi kladné recenze
·        a tak jsem se rozhodla si ho  objednat a došel hned první den jsem si zjistila original od fake a můžu s klidem  říct, že ten můj ano !

·        Firma parfums nabízí všechny original eos a tak se jich  nemusíte bát :)
·        Já jsem chtěla něco jinačího než jsou sladké . Sladkých mám doma kupu a tak jsem se rozhodla objednat SWEET MINT neboli chuť žvýkaček
·        Veliké plus těchto produktů je, že jsou 100% přírodní
·        Navíc mají velmi originální balení a připomínají vajíčka
·        Navíc mě překvapuje výdržnost  a myslím že je nesmrtelný  :)
NA balzámech jsem se bála aby nevytvořili takzvaný povlak který mi na jiných balzámech vadí

Určitě jste slyšeli o Baby lips tak tento produkt nešahá ani eosu po kotníku 
Zkratka eos  znamená Evolution Of Smooth 
bambucké máslo, vitamín E, včelí vosk, olivový olej, kokosový olej, jojoba a další Ano toto je složení :)  Rozhodně se tohoto produktu nebojte :)
 A já mu dávám palec nahoru :)


Více se dočtete :

Zakoupíte na :

Parfums - eos

Komentáře

  1. na tomhle se mi hrozne libi to provedeni ty malinky obalicky :) a chut zvykacek musi but super vune :)

    Soutez o prednabitou kartu do HM za 1 000 Kc ;)
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2015/04/velikonocni-soutez.html

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně a jak se krásně zbarvené.. Ano, chuť žvýkáček je zase něco jiného :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu