SPOLUPRÁCE


ROZHOVOR





  • Ano ROZHOVORY mě baví doufám že i vás
  • A tenhle je s Anette 380. ( Anettka Čermáková)

Anetka na svůj kanál točí TAGY , VLOGY , ASK # .





  • Jaká videa tě nejvíce baví ?Mám ráda vlogy, challenge a makeup tutorialy

  • Chtěla bys Americký Halloween v čr ?Spíše ne

  • Tvoje oblíbené české tradice ?Dušičky, Vánoce ,1.máj:)

  • čeho se nejvíce bojíš ?Mám arachnofobii, nesnáším pavouky, bojím se jich.Jen nějakýho vidim, tak začnu brečet kdyby na mě nejaky vlezl, umřu.
    Pak mám taky klaustrofobii. A občas mám strach i z budoucnosti .

  • Co tě štve na tvých fanouškách ?Na mých fanouškách mě nic neštve. Jsou to lidi, kteří mě podporuji v me tvorbě, jsou tady semnou, pisou mi krásné zprávy a komentáře, které mě mnohdy fakt dojmou:') jsou tady pro mě stejně tak, jako já pro ně. Doufam, ze je nezklamu :)

  • Co říkáš na začátečníky na Youtube ?Každý nějak začíná a každý začátek je těžký. Já jim přeju hodne úspěchů a ať se jim daří

  • Co říkají rodiče že točíš ?Mamka se kouká na každé moje video, všechno mi lajkuje a dost mě v tom podporuje taťka pár mých videí viděl, ale samozrejme mu to nic neříká, takže to pravidelně jako mamka nesleduje ale nic proti tomu nemá

  • Co kdyby nastala situace a tvoje sestra by začala točit na YouTube ? Moje sestra je o dost starší jak já, takže tato situace by nenastala. Ale kdyby byla v mém věku a začala točit, tak by to podle mě bylo skvělý !:)

  • Jak ses měla jmenovat kdyby jsi byla kluk ? Daniel

  • Jsi ráda že ti napíše fanoušek a chce poradit ?Ano, jsem moc ráda, když mi někdo napíše a chce s čímkoliv poradit. Mam z toho fakt dobrej pocit:)

  • Jaký pocit máš z rozhovoru ? Snad jsou moje odpovědi smysluplné a srozumitelné:D snažila jsem se :DD























Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu