SPOLUPRÁCE

Vzpomínkový TAG...

1) Ve kterém roce, jsi se narodila?
Narodila jsem se v roce 2001 :D

1 .třída 
2) Máš nějaké fotky z doby, kdy jsi byla mladší?
Mám jich opravdu hoodně ale jsem líná je  hodit do sceneru :DD ale něco mám i v pc !
3) Na kterých TV pořadech jsi vyrostla?
Klasika tom a Jerry , Pat a mat , Bob a bobek , Teletubbie , Takový ty starý barbie :DD jej 

Už od malička podlejzák učitelkám ! 
4.Čím jsi chtěla být až vyrosteš? Pořád se toho držíš?
Od malička jsem chtěla být doktorka !! OD té doby kdy jsem viděla hodně krve v nemocnice . fůj .Nebo špijonem :3(což mi jde )
Potom vím že jsem chtěla být návrhářkou ! a od 5 třídy se mi drží něco z hudbou no co ?? Necháme to na osudu ;)

4.Čím jsi chtěla být až vyrosteš? Pořád se toho držíš? 
Nevím proč ale byla jsem strašnej zavislák na domečkách pro cokoliv !!

6. Přečti si něco, co jsi psala ve školce.
Ráda bych ale nic nemám :D To bych musela k babičce (y)

7. Tři písničky, které jsi měla ráda jako malá?
Podle mě ty klasické !  Vím že hodně kristinu :LEL:

8. Jaký nejsměšnější oblek jsi měla na sabě?
Ti fakt nevím ;) 

9. Jaký nejtrapnější zážitek si pamatuješ ?
Když jsem chodila do 1.třídy a šla jsem na wc a  tam jsem nachtyla učitelku s školníkem . Jak jsem tam před nima asi 1 minuta stála a koukala na ně !! a po chvíli si teda všimli že tam teda jsem noo :D 

10.Je nějaká věc, kterou máš od malička?
Asi plyšáky a knížky !

Něco divného, co jsi dělala jako malá? 
Když jsem byla u  babička na prázdninách pořád jsem si vysypávala špendlíky na koberec a hledat je !! 

Jaký je svět teď a jaký předtím? Hoodně jiný když jsem byla malá tak jsem nic neřešila bylo mi všechno fuk . Ale ted
se z problémů  můžu ... 

A pár fotek předchozích 10 ti-let

-_-

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu