SPOLUPRÁCE

TAG - Get to know me!





Zdravím všechny dnes je 25.10 . Což znamená že dnes přídám nějaké článečky a ze startu  jsem se rozhodla TAG !






Jméno ? Moje jméno je celkem fajn ! Jedině co na tom nesnáším je Andule nebo Anule !!!
Hezký na tom je Anička nebo Ann , Ani 


Přezdívky? Mám jich hodně .. Sama za sebe je Ann Huppert !!

Narozeniny? Moje datum narozenin uplně žeru !! 5.5.2001

Místo narození? Benešov !!


Znamení zvěrokruhu? Býk


Zaměstnání? Otrok ve škole ;)


Jazyky ? ČEŠTINA , ANGLIČTINA , NĚMČINA :O


Barva vlasů ? Hněda a konečky blond !

Délka vlasů ? Docela dlouhé !


Barva očí ? Hnědá :/

Výška ? 165 cm


Velikost bot ? 41


Tetování ? Klidně mě ukamenujte ale mě se o nelíbí 


Piercing ? žádný


Pravák  , levák ? Pravák 

 
Tvoje nej. kamarádka ? Anika <3 Její blog !


Zadaná , Nezadaná ? Ne...


Facebook x Skype ? FB


Oblíbená činnost ? Zpěv , klavír , fotografování


Vysněné zaměstnání ? Zpěvačka , Učitelka ve školce !


Kde bys chtěla žít ? Řecko , Londýn , Florida ,


Oblíbený film ?  The Fault in Our Stars

Oblíbený seriál ? The Vampire Diaries ,Secret Circle


Oblíbený obchod ? D&M , Sephora , takko fashion , Gate , deichman ...




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu